søndag 9. mars 2014

Presentasjon av stragi for sosiale medier


Gjennom faget sosiale medier, har vi nå lært mye og fått godt innblikk i hva en god strategi er. I denne sammenhengen har jeg nå laget en strategi for et fiktivt flyselskap som jeg valgte å kalle Avus Airline. Her har jeg prøvd å inkludere alt det jeg har lært, slik at det fiktive selskapet vil ha et best mulig utgangspunkt når de nå velger å ta steget ut for å fronte sitt selskap på sosiale medier. Håper det fiktive selskapet klarer seg bra!



5 kommentarer:

  1. Hei Julie!

    Artig å se at du har valgt et flyselskap til strategien din. En fin og detaljert strategi :)

    SvarSlett
  2. Spennende å se hvordan du har lagt opp både strategi og fremvisning av denne i slideshare. Personlig synes jeg denne hadde litt mye tekst og ville passet bedre som pdf. Men absolutt nyttig lesing, bra jobbet, Julie! :)

    (Har du mulighet til å åpne for å kommentere med valgt navn og url?)


    Hilsen Tonje - http://tonjesolberg.com/studier/

    SvarSlett
  3. Hei!

    God og grundig strategi. Bra å få med at også negative kommentarer på sosiale medier bør få overleve, skaper større troverdighet for bedriften.

    SvarSlett
  4. Hei, det var en omfattende og omfavnende strategi.
    Tok med seg mange punkter fra teori og praksis, ser jeg.

    SvarSlett
  5. Heisann. Her hadde du både hvorfor man burde gjøre de enkelte tingene og hvordan. Veldig bra lagt opp!

    SvarSlett