Gjennom faget sosiale medier, har vi nå lært mye og fått
godt innblikk i hva en god strategi er. I denne sammenhengen har jeg nå laget
en strategi for et fiktivt flyselskap som jeg valgte å kalle Avus Airline. Her
har jeg prøvd å inkludere alt det jeg har lært, slik at det fiktive selskapet
vil ha et best mulig utgangspunkt når de nå velger å ta steget ut for å fronte
sitt selskap på sosiale medier. Håper det fiktive selskapet klarer seg bra!
Hei Julie!
SvarSlettArtig å se at du har valgt et flyselskap til strategien din. En fin og detaljert strategi :)
Spennende å se hvordan du har lagt opp både strategi og fremvisning av denne i slideshare. Personlig synes jeg denne hadde litt mye tekst og ville passet bedre som pdf. Men absolutt nyttig lesing, bra jobbet, Julie! :)
SvarSlett(Har du mulighet til å åpne for å kommentere med valgt navn og url?)
Hilsen Tonje - http://tonjesolberg.com/studier/
Hei!
SvarSlettGod og grundig strategi. Bra å få med at også negative kommentarer på sosiale medier bør få overleve, skaper større troverdighet for bedriften.
Hei, det var en omfattende og omfavnende strategi.
SvarSlettTok med seg mange punkter fra teori og praksis, ser jeg.
Heisann. Her hadde du både hvorfor man burde gjøre de enkelte tingene og hvordan. Veldig bra lagt opp!
SvarSlett